27 juni

hemma igen. var som sagt på väla med bea men hittade ingenting alls, skittråkigt. men det var fruktansvärt roligt att få träffa henne åtminstonde. åkte sedan till jobbet för att göra nytt schema för den närmsta månaden & kan ju säga att jag inte kommer ha speciellt mycket fritid, men cash is king! ordnade dock så jag är ledig lör & sön så det är asskönt! jobbar ca 35 timmar i veckan hela juli, och utöver det ska jag varje dag ta mig till och från jobb som cirka tar 70 min enkel resa. så kommer inte spendera många timmar hemma. men som sagt det gillar vi. ska lägga undan så att jag kan ut och resa senare!

måste nu ta och stoppa någonting i magen, min mage skriker nämligen efter mat just nu. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0