28 juni

hemma från jobb nu. eller om jag ska vara ärlig så har jag efter jobb följt med mamma till väla först och sedan åkte vi till maxi för att handla lite mat.. fick ett superfint armband av mamma, beigt läderarmband med några små berlocker typ.

blev iallafall en god potatis & purjolök soppa med ett vitlöksbröd till som jag faktiskt lagade, tro det eller ej.

är ledig imorgon, otroligt skönt & hoppas att det är lika fint väder imorgon, för kan säga er att det inte var speciellt roligt att arbeta inomhus idag när det har varit så varmt. usch.

ikväll kommer iallafall simon hit och får mig att sova gott inatt, behövs kan jag säga! mycket i huvudet för tillfället så det är skönt att få sova tillsammans brevid någon man verkligen älskar.


You are my guardian angel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0