29 juni

vilken dag, haha!

började ju som sagt dagen med att gotta mig ute i solen, dock lite för länge kanske. har varit inne nästan hela tiden de senaste dagarna/veckorna för att jag har jobbat och jag som inte har världens bästa pigment kanske skulle valt att ta det lite lugnt ute i solen. men gjorde jag det? nej! resultat = tomat... somnade cirka 3 timmar ute i solen så hela framsidan är som en tomat i princip, yes precis vad jag ville!!!!

när klockan sen blev halv 5 så tyckte pappa att jag skulle följa med och träna och inte nog med det, utan han tyckte även att vi skulle cykla dit för det var så fint väder. till en början sa jag nej men sen tänkte jag att det inte var så långt ändå (tar ca 10-15 min med bil).. men så fel jag kunde ha, det var 1,3 mil dit och 1,3 mil hem sen igen (såklart att det var lika långt tillbaka men ja ni fattar, haha).. plus att jag tränade 1 timme när jag väl kom fram på filborna arena.. så idag har det alltså blivit 2,6 mil cykling och 1 timme på gym + så har jag blivit en tomat på köpet. vilken dag va? dock så ska jag börja tänka på vad jag äter och träna regelbundet och mycket. har blivit alldeles för slapp på senaste tiden och det är ingenting jag tycker om. varken hur jag känner mig inuti kroppen eller vad jag ser i spegeln. nej nu måste det bli ändring..

kom nyss ut ur duschen iallafall, kan säga er att det verkligen behövdes & har nog aldrig duschat så kallt som jag gjorde idag. haha.

men nu ska denna lilla tomaten gå och äta mat med sin mamma & pappa sen sova. 10 timmars pass på jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0