3 juni

hej på er! har varit lite dålig på att uppdatera idag men det har sina skäl. har varit duktig och hjälpt mamma och pappa att resa tältet vi ska ha på studenten, tog över 2 timmar att få ihop det.. sjukt mycket mer jobb än vad man trodde från början. tanken var egentligen att vi skulle bygga upp det idag för att ha koll på hur man gjorde och sen ta ner det igen. men så blir det icke! för mycket jobb så vi låter det stå fram till nästa fredag & får hålla tummarna att det stannar där det ska vara, haha.

snart sitter bea på bussen påväg hem till mig, då blir det först att ta det lite lugnt sen börja tagga igång inför kvällen. har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig än, så får låta bea vara mitt lilla smakråd. nej måste sticka iväg nu och slänga i mig något litet i magen, sen ikväll blir det grillat. mysigt! :)

BARA 7 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN NU!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0