8 juni

vet att jag suger på att blogga för tillfället. men det är studentvecka just nu och det händer saker varje dag så jag hinner helt enkelt inte. kommer vara duktig sen efter fredag, dock antagligen inte på lördag för kan tänka mig att jag inte kommer vara helt levande då. student på fredag fan vad roligt det ska bli. kommer lägga upp en massa roliga bilder senare också, då jag flitigt har haft med min kamera ut på varje event denna veckan.

idag väntas en heldag med min sjuka klass, kommer inte bli annat än helt galet! men det ser jag fram emot. ska först in till väla och köpa skor med mamma, sen kl 14.00 så ska jag träffa min klass, det är snart ju? mår inte som en prinsessa idag, men får göra det bästa av situationen, hehe..

hoppas ni klarar er tills dess att jag kommer blogga lite flitigare.. ha det så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0