studentpresenterna

tänkte att ni kanske är lite nyfikna på vad jag fick i studentpresent osv. så tänkte skriva några av sakerna:

  • 2 riktigt coola och stora vinglas som Carolina Gynning har designat
  • 2 champagneglas med coola tryck på
  • 4 par coctailglas
  • en kudde med en bild av mig som liten på, as fräckt. visste inte ens att man kunde göra sådant!
  • 1 par silverörhängen, som hänger ner en liten bit & som jag älskar
  • 2 olika par armband, 1 silver med berlocker på och 1 svart med silverstenar på
  • 1 fotlänk gjord av Thomas Sabo
  • 1 silverarmband med inristningen "Your Guardian Angel, 24/2-08" av simon. vårt datum alltså och en så söt text, blev helt tårögd för det var så fint.
  • ett silverhalsband med ett stort hjärta
  • en dator av mamma och pappa
  • en hel del pengar
  • presentkort på väla
  • champagne
  • en ring som mormor hade fått när hon konfirmerades som ägaren tidigare hade ärvt av någon annan.. så fint och betydelsefullt att få den. mormor hade dock putsat upp den lite för att få den att se ny ut. den var så fin. silvrig och ser ut som en blomma, men själva blombladen är små hjärtan.
  • ett linne av malin, som jag har letat som en idiot efter tidigare. så blev skitglad!

tror jag fick med det mesta där, blev iallafall så otroligt glad för allting. ni är så underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0