24 mars

sitter i skolan nu & har precis haft prov. när jag gick hemifrån imorse så sken solen & jag tänkte att detta kommer bli en fin solig dag. så jag tog på mig ett par vita jeans, en rosa/lila blus, skinjacka, converse och en sjal.. till min fasa när jag kom fram till skolan så började det att molna igen.. härligt att vara typ sommarklädd eller iallafall verkligen vårklädd när det är grått ute.. jaja, inte så intressant för er att veta kanske :)

idag har jag & simon varit tillsammans i 3 år och 1 månad. helt sjukt hur länge det egentligen är. men är så fruktansvärt glad över att jag har honom, min fina älskling. dessvärre hinner vi inte träffas idag, får bli en mysig dag på lördag istället :)


mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0