Balen

Tiden går så himla fort och snart är balen & studenten här. Det som är så otroligt skönt, det är att min balklänning är fixad och hänger i mitt rum! Nu är det bara små saker till balen som är kvar, såsom väska, skor, smycken osv.. Jag har tittat runt lite på internet för att hitta några snygga balskor och för att få lite inspiration. Jag har hittat några som jag har tyckt varit fina, men det har varit på Google så jag har inte en blekaste aning varifrån de kommer..



Jag är intresserad av denna typ av sko. Enkel, med några små "diamanter" och silvrig.
Har någon som läser detta någon idé vart man kan hitta en liknande sko?
HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2011-03-14 @ 23:38:01
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0