en av mina favoritsaker...

... är att ta mig en liten powernap. TYVÄRR blir det aldrig bara en liten powernap utan det brukar resultera i ett antal timmars sömn istället. haha illa men fy vad skönt det är! Som innan idag så ställde jag klockan på 15 min, jag hann somna men snoozade sedan klockan i 2 timmar, bra där sofia!!

Gick sedan upp och tänkte vara snäll till mina föräldrar+bror och gjorde vars 2 äggmackor till varje person med då ägg, dill, majonäs, räkor och en citron skiva på toppen & sedan gjorde jag varsitt glas smoothie till dem, som innehöll vaniljyoughurt, jordgubbar, blåbär, björnbär och en halv sked krossade linfrön (bra för magen!).
Detta uppskattades! :)

Nu blir det massage-time! Ska få massage av mamma, ååh så skönt det ska bli, så nu ska jag gå iväg och njuta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0