en riktig fixar dag

idag har jag tagit hand om mig själv ordentligt. jag har:

- sprungit en runda i det fina vädret
- tagit en lååång dusch på ca 1 timme
- scrubbat hela kroppen med en sån scrubbsten (heter de så?)
- haft inpackning i håret bestående av olivolja (sjukt bra!!!)
- tagit peeling på kroppen och i ansiktet
- rakat benen otroligt noga så nu är dom lenare än de någonsin varit förut
- smörjt in hela kroppen med lotion
- målat tå&finger naglar
- färgat ögonbryn& ögonfransar
- noppat ögonbryn
- ansiktsmask

hehe, där har ni vad jag har sysslat med lite under eftermiddagen :) och nu tänkte jag tigga till mig lite massage av modern min.. (:


Kommentarer
Postat av: nicole

åååh lyx där ja!!

2011-03-21 @ 09:58:15
Postat av: Nathalie

jag har lagt upp ett bloggtips! en tjej som skriver en motivationsblogg:) ta en titt om du blev nyfiken!

http://liborius.blogg.se/2011/march/liborius-bloggtips.html#comment

2011-03-21 @ 15:17:40
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: SLK

svar till nicole: verkligen skönt iallafall :D

2011-03-21 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0