i know..

jag vet om att jag har varit lite dålig idag på att uppdatera.. förlåt för det! men gick i skolan till halv 4, sen tar det ett tag att åka hem :( är hemma nu iallafall och har varit det ett tag.

tyvärr måste jag ju meddela att min mamma hade rätt angående snön.. och det suger . dessutom har det haglat, vilket jag nog måste säga är snäppet värre än att det snöar! usch :( jag fryser när jag tittar ut genom fönstret & tänkte nu värma mig lite genom att ta en lång, varm & skön dusch!!! =)

hittade några duschat, som hade varit ..spännande .. att duscha i :





knappt dyra de måste vara? och titta på sista bilden, där hade jag nog kännt mig som en fisk i ett akvarium. haha


Kommentarer
Postat av: Amanda Jonassen

Riktigt sköna ju! Vill ha vill ha

2011-03-17 @ 21:18:58
URL: http://amandajonassen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0