inte långt kvar..

sitter i skolan & lyssnar på lite redovisningar på svenskan. har snart lunch sedan bara 1 lektion till. så slutar hyffsat tidigt idag (runt halv 2-2). skööönt! sen blir det hem direkt för att plugga hela dagen, stort prov imorgon :(

så himla skoltrött just nu, skönt att det inte är så lång tid kvar nu! 71 dagar om jag inte minns helt fel? och det kommer antagligen gå väldigt fort. fick ju studentmössan igår så nu känner man att det faktiskt börja närma sig. äntligen ska jag få sluta skolan, sluta plugga på onödiga saker och slippa vissa lärare.. längtar tills den dagen då studentmössan är på, min vita klänning är på och få springa ut från skolan. ÅH vad jag längtar. kan tänka mig hur känslan kommer vara, stor befrielse! underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0