irriterande !!



Dagen då jag tar studenten så vill jag givetvis ha en vit klänning & har tittat runder på lite olika vita klänningar, både i stan och på internet, men har ännu inte hittat någon som jag kännt att jag vill ha. jag vill inte ha någon som är för överdriven, utan en ganska enkel vit klänning, med kanske någon rolig detalj. nu när jag precis var inne och tittade på en blogg, så kom denna annonsen upp på hennes blogg och jag ville genast gå in och titta på Nellys hemsida, men tror ni att klänningen fanns där? vilken jäkla idiot som sätter ut en annons, skriver studentklänningen hittar ni här och sedan finns inte den klänningen på hemsidan!? trött jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0