lätt att vara efterklok...

nyss kommit hem, jag var iväg och tränade.. vilket jag inte borde ha gjort, detta kommer göra så jag verkligen kommer bli sjuk. jag sa ju innan att jag mådde lite halv dåligt, så VARFÖR stack jag då iväg och tränade? Sofia i ett nötskal antar jag.. Jag körde iallafall gym idag, först cardio i 30 min och sedan lite maskiner i 40 min. otroligt skönt var det idag! blev helt slut och kommer att ha träningsvärk som bara den imorgon.. men åh, jag kan inte släppa att jag faktiskt stack iväg och tränade när jag mådde lite dåligt. vill så gärna till min tjejkompis imorgon och sedan ha en go utgång. men tror tyvärr inte att det kommer bli så.. :( aja, det kommer fler gånger!!

Nu ropar mamma att maten är klar, så ska gå och äta & det ska bli så jäkla gott att få lite mat i magen.. :)


Där jag tränar!

Kommentarer
Postat av: pauli

vad tränar du för ngt? :)

2011-03-10 @ 22:32:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: SLK

Till Pauli: som sagt så körde jag gym idag :) 30 min cardio & sedan 40 min olika maskiner.. eller undra du över vilka maskiner, eller vilka kroppsdelar? eller hur menade du? :)

2011-03-10 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0