skjut mig..

Klockan är snart 3 & jag har ännu inte somnat än. får bokstavligt talat daaaamp snart.. Startade precis datorn i hopp om att bli lite trött... är inte det minsta trött än.. Ska dessutom "upp" om en timme för att sjunga för pappa som fyller år (vi har som tradition i familjen att gå upp och sjunga för varandra när vi fyller år & eftersom att han sticker till jobb ca 4.15-4.30 så får det bli att vi grattar honom lite snabbt när klockan är ca 4.00 .. Vet att ni säkert tycker att det låter helt sjukt, men taskigt att strunta i en familjemedlem bara för att han börjar tidigt? Vi andra går ju alltid och lägger oss direkt igen när han har stuckit.. Men fyfan, att jag redan ska gratta honom om 1 timme gör mig gråtfärdig?

Jag vill, men kan inte sova. Grejjen med mig är att antingen så sover jag sjukt bra & många timmar, eller så sover jag i princip ingenting alls. Detta är sjukt irriterande, men så har det alltid varit. Dessutom behöver jag min sömn för att orka med dagarna.. Och pricken över i:et är väl att vi imorgon ska få en stor inlämningsuppgift i Naturvetenskap (som förövrigt inte är mitt favoritämne) och den ska dessutom bli klar imorgon, så vi får morgondagen på oss att göra den... känns som det kommer gå bra med tanke på att jag inte kommer få någon sömn överhuvudtaget....

& sen eftersom att jag har 1 timme tills jag ska upp, så känns det nästan inte lönt att ens försöka somna nu? Jag kommer bara bli ännu tröttare om jag somnar till fram tills dess? åååh..


Bilden har inget med inlägget att göra... Iallafall en bild på mig, Malin & Jessica från Halloween ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0