svar

tänkte svara på frågorna jag fick för några dagar sen :)

1. Hur lång är du? :)
svar: jag är 1.68m, alltså ganska lång

2. vad tycker du om tjejer eller killar som har tatueringar?
svar: jag älskar tatueringar! tycker att det är grymt sexigt på killar speciellt. är även sugen på att göra någon liten tatuering själv. jag tycker dock inte om tatueringar med en massa färger osv, utan de ska vara svart&vita eller med möjligtvis en liten skugga i rött/rosa. älskar dessutom tatueringar som är texter.


3. vad har du för framtidsplaner?
svar: efter studenten så vill jag ta minst 1 års sabbatsår. då vill jag jobba för att tjäna ihop lite pengar för att sen ut och resa i världen. sen vill jag gå på en hudterapeut utbildning som finns i Malmö. på den här skolan: http://www.gildaskolan.se/Utbildningen.aspx .. där får man lära sig det här: http://www.gildaskolan.se/Kursinneh%c3%a5ll.aspx 


4. Trivs du bäst som blond eller brunett?
svar: hmm, svårt där. men måste nog faktiskt erkänna att jag trivs lite bättre som brunett. kanske beror på att jag är blond av mig själv & därför är det roligt med lite förändring. en nackdel är dock att jag ständigt måste färga utväxten, för blond utväxt till mörkbrunt hår är ingen hit.

5. Om du fick ändra på vad som helst, vad skulle du ändra på då?
svar: förstår inte riktigt frågan i sig, menar du om jag vill ändra någonting på mig själv eller i världen? jag svarar iallafall på vad jag vill ändra på hos mig själv. jag skulle vilja ha sån perfekt hy som de som blir retuscherade i tidningar (vem vill inte?), sen skulle jag vilja att mitt hår skulle varit långt och tjockt (tar 1000år för mitt hår att växa), en drömkropp skulle inte skadat? ja, man har väl många saker man skulle vilja ändra på.. en annan grej som handlar om mig som person som jag skulle vilja ändra på, är antagligen att börja med saker i tid och ta tag i saker snabbt (framförallt skolarbeten!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0