tisdagen den 15 mars

Hade en lektion i skolan idag, Naturkunskap, och den slutade klockan 10.00 (otroligt skönt!)
När jag hade slutat så tog jag mig ner till stan och mötte upp Simon där. Vi gick lite bland butiker, fixade lite ärenden och lunchade på Haket (mmmmmmums).. Det bästa med Haket är antagligen salladen & brödet man får innan, eller vad säger ni som har ätit där? håller ni inte med?
För er som aldrig har ätit på Haket, så är det såhär att innan man får sin mat så får man alltid ut pizzasallad i vitlökssås och ett bröd som är så himla tunt och frasigt. Låter kanske inte så gott, men hade kunnat bara sitta och äta det haha.

Runt 1-tiden så kom min mamma och hämtade upp mig, då var det dags för att titta på lite balskor, som inte alls gick bra. Hittade INGA.. Sjukt tråkigt. menmen vi får ge oss ut snart igen, saker och ting lär snart ta slut nämligen?

Vad kan jag mer säga? Jo, jag har lärt mig att äta gröt!!! haha, inte så intressant för er att veta kanske, men valde att säga det då gröt har varit någonting jag har fruktat väldigt länge. Åt det för att pappa verkligen ville se om jag tyckte de var så äckligt som jag hade tänkt mig.. Men med lite socker, mjölk och äppelmos så var det faktiskt ganska.. okej? Ja, så detta kommer jag antagligen börja äta på morgonen (håller en mätt otroligt länge+nyttigt). GREAT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0