today

Idag vaknade jag 13.30, ingen skola för mig idag! Hade lite smått ångest när jag vakna eftersom jag sovit så länge, men det var verkligen något jag behövde. Jag gick upp och tog vanilj youghurt och hällde i lite frusna blåbär och björnbär (mums!!).. Otroligt gott om jag får säga det själv. Jag tycker inte om att jag börjar känna mig sjuk, jag som skulle till en tjejkompis imorgon för att äta lite gott och ha lite trevligt folk där och för att avsluta kvällen med en go utgång. Får se hur det blir med det nu, jag vill verkligen men tror tyvärr inte min kropp håller med mig denna gången :(

Denna dagen kommer att bestå av att plugga till ett prov jag har imorgon i skolan, dock är det nog relativt enkelt så kommer antagligen inte behöva spendera hur många timmar som helst framför boken idag, skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0