uttråkad till max



Jag har världens svåraste för att koncentrera mig och verkligen fokusera på någonting. Just nu känner jag så också, att jag verkligen borde plugga, men har ingen ork eller lust till det. Sitter och tänker hela tiden att jag snart ska börja. Men hur vanligt är inte det ordet? Haha, använder det alltid? Jag ska snart börja plugga, jag ska snart städa, jag ska snart gå ut med hunden osv.  Varför ska man alltid skjuta upp saker? Sakerna måste bli gjorda men ändå väljer jag ständigt att skjuta upp exakt allting. Vet inte hur jag ska göra för att verkligen ta tag i saker och få saker och ting klart... Tips?


Kommentarer
Postat av: emelie francea

Ta gärna en tit in på min blogg. :)

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam.

Ha en fortsatt bra dag! :)

2011-03-16 @ 18:52:16
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0