-

ångrade mig direkt när jag skrivit att jag tänkte plugga lite. blir istället en ordentlig spa-kväll för mig själv:
  1. först och främst hoppa in i duschen
  2. scrubba hela kroppen med en scrubkräm + en sån svamp över hela kroppen
  3. raka benen
  4. duscha håret och göra inpackning med olivolja, som jag har tipsat om tidigare =)
  5. smörja in hela kroppen
  6. lägga en ansiktsmask
  7. noppa ögonbryn + färga ögonbryn
  8. smörja in hela kroppen med lotion så man blir mjuk och mysig
  9. tigga till mig lite ryggmassage av pappa eller mamma (a)
  10. äta en god måltid och sen blir det plugg..
låter väl inte helt fel? :D


kanske en liten god smoothie också? hade ju inte suttit helt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0