-

vilken "livlig" fredagskväll detta blev då.. mina söta små släkt-gäster stack hem för ett litet tag sen. det blev god mat och dessert här och lite firande för mig som fyller år på måndag. yey! men sjukt tråkig ålder att fylla? ingenting händer när man blir 19 år.. faktiskt inte.. samma sak när man blir 17.. sjukt meningslösa åldrar då man bara inväntar nästa år när man fyller. när man blir 15 så får man köra moped, när man blir 16 får man börja övningsköra bil, när man blir 18 blir man myndig och får hitta på en massa grejer som att gå ut på krogen lagligt, man får köpa cigg (inte för jag röker, men ändå), man får gifta sig, man kan hamna i fängelse (inte för jag har planerat något av de 2 sistnämna alternativen, but still) och när man blir 20 så får man handla på systemet. men vad fan händer när man blir 17 & 19? -ABSOLUT INGENTING! hahah. men ska inte deppa ihop för det då det alltid är roligt att fylla år :) men ni förstår min poäng?

klockan är nu lite över halv 12 och jag ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon för att åka till Tyskland för att åka till Border Shop, hehe! så ska åka hemifrån redan vid halv 9, vilket innebär att jag måste somna nu om jag ska vara pigg och glad imorgon bitti. är en sån person som älskar att sova, och hade utan att tveka kunnat sova minst 12h varje natt, utan krydd! att sova ut är någonting bland det bästa jag vet, även om man kan få lite smått ångest dagen efter om man sovit för länge. men det finns inget bättre än att vakna på morgonen och känna sig helt utvilad, och nästan som en helt ny människa. håller ni inte med?

godnatt på er alla iallafall & jag hoppas att ni kommer sova gott inatt oavsett om ni har filmkväll eller är ute och dricker och dansar och har er. (och är ni ute och dricker så kommer ni garanterat att somna gott inatt)


en bild på mig & världens bästa bea från förra sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0