-

göteborg var helt jävla underbart! blev en hel del shopping och en riktigt bra kväll/natt i fredags med massvis av goa drinkar. det gillar vi! fan vad vi har haft det bra asså! vi hade otroligt mycket tur med vädret också, det föll inte en endaste droppe regn under vår vistelse i göteborg och allt flöt på som bara den förutom när vi skulle ta oss hem från utestället vi hade varit på i fredags. haha men det behöver vi inte ta här.

när vi sen hade kommit tillbaka till helsingborg igår kväll så kom min finis och hämtade mig och så körde vi iväg och åt sen direkt hem till honom och hade det mysigt. somnade helt underbart igår med simons armar runt om mig och jag kände mig som lyckligaste tjejen i världen. vaknade inte en sekund under hela natten, såå skönt! vaknade sedan och då blev det nyköpta frallor och sen kom pappa och hämtade mig. har nu varit hemma i någon timme eller så och borde ta och plugga lite, har 2 prov imorgon, eller egentligen 3 men de kan jag inte göra faktiskt..

bilder kommer in senare när jag har ork. blev mest foton från när vi var ute på utestället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0