-

klockan är nu snart tio och idag har det varit en riktigt slapp dag. skulle egentligen följt med min mamma och pappa och åkt på lite ärenden och sen tränat, men de skulle vara borta för många timmar enligt mitt tycke så slutade med att jag stannade hemma istället.

har min lilla simon hemma hos mig nu, tråkigt sällskap som fan dock eftersom han ligger och sover.. tänkte hoppa in i duschen nu, kanske vaknar han till om jag frågar om han ska med? hehe... nä inget sånt snack här vaaa =) ?

skön skoldag imorgon faktiskt, 2 lektioner sen slutar jag. sen ska jag fixa några grejjer osv. LÄNGTAR! sen på en annan liten grej :) berättar imorgon (om jag känner för det då)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0