1 maj

helt underbart att maj nu är här och en massa roliga saker händer nu framöver. dock vände vädret samtidigt som det blev ny månad, regnigt och jobbigt väder. men får hoppas det ändrar sig snabbt igen så vi får tillbaka vår älskade sol.

valborg igår då ja, det var sjukt lyckat för min del. hade först lite förfest hemma hos mig med massa olika lekar, goa människor och mycket dricka.. när klockan blev omkring 11-12 så drog en del in till stan, medans jag och några andra stanna kvar för att plocka undan hemma hos mig då mina föräldrar skulle komma senare, och sen drog vi på hemmafest i gantofta för zenia fyllde 20 år. där var det väldigt trevligt och när klockan blev omkring 4 så beslöt vi oss för att ta och sticka hem.. hade en "nykter" pojkvän att ta hand om, men det var bara kul eftersom han aldrig dricker typ haha. dessutom filmade jag honom en del när vi kom hem när han visade sin absolut finaste sida, hahahaha...

bilder lägger jag in senare, ingen ork till det nu. hoppas ni alla hade en fantastisk valborg, för det hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0