19 maj

hann vara hemma i ca 30 minuter, sen blev jag hämtad av simon. han tyckte vi skulle sova hemma hos honom, så då tänkte jag, ja varför inte?

brukar nämligen alltid bli så att vi sover hos mig, framförallt på vardagarna. och varför det? jo för att jag tycker att det är smidigast så.. haha! nä men han har ju bil osv, det har ej jag. har ej ens körkort. så duktig är jag ;) drf är det lättast om han sover hos mig, för jag börjar i princip alltid tidigare i skolan än vad han börjar på sina arbeteten (han har 2 jobb) . så nu vet ni varför jag hellre sover hemma hos mig med honom på vardagar :)

gjorde ju som sagt hårförläning idag och det känns bra, förutom att jag tyckte det blev lite för långt osv. men det ska jag fixa till imorgon, så då blir det säkert bra, får jag hoppas iaf! :)

hur har er dag sett ut?

min började med skola, sen blev det att gå lite i stan med märta, som förövrigt har blivit brunett nu och är så snygg i det !!! sen träffade vi på emma i stan och tog då en fika med henne. sen gick jag till frisören och fixade håret, var där i 3 timmar ungefär sen åkte jag hem. hann vara hemma i ca 30 min sen blev jag hämtad av simpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0