2 maj

godmorgon, har ni sovit gott? själv sov jag som en prinsessa inatt, vaknade inte en endaste gång och fick hela 9 timmars sömn, helt jävla underbart!!
när jag vaknade och tittade ut så såg vädret helt underbart ut, MEN när jag sen gick utanför dörren så frös jag som fan. sjukt hur kallt det var ute, var tog värmen vägen? tråkigt att den har försvunnit :( får hoppas den hittar tillbaka till oss snart :)

sitter i skolan nu iallafall och min lektion börjar om 10 minuter, har då livskunskap. det är ett ämne där man i princip bara diskuterar med varandra om relevanta och icke relevanta saker och så har vi haft en muntlig redovisning och ska ha en skriftlig inlämning. mycket om livet och så. ett väldigt skönt ämne med andra ord :)

7 dagar tills jag fyller år är det idag dessutom :D


me & baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0