21 maj

godmorgon på er alla :)

hade en mysig kväll igår hemma hos malin och marcus, blev mycket snack och skratt. sen åkte jag och simon och hämtade adam och amanda som precis kommit hem från prag, och sen åkte vi upp till sjukhuset... men kvällen avslutades med mig och simon hemma hos mig och jag somnade så gosigt.

idag ska jag på min första arbetsdag på nya jobbet. eller ska inte jobba så mycket, utan mer lära mig lite småsaker som man bör kunna där och så. så att jag är fit for fight när jag väl börjar, hehe.
men det känns jätte bra, dock lite nervöst nu såhär innan. men det är väl egentligen bara bra att man känner lite pirr i magen inför sin första arbetsdag? börjar klockan 17.00 så det är ganska skönt det också.

har precis ätit vattenmelon och jordgubbar, så undertbart gott det är! skulle kunna leva på goa frukter och bär.

jahapp, då ska jorden gå under om 1,5 timme. inte så kul ju? ungefär då står jag och väntar på bussen... haha! nä skämt o sido, jag tror ej det kommer hända. varför skulle det? massa människor har sagt massa olika datum osv, det är bara att vänta och se. den dagen det händer, då händer det! inget vi kan göra någonting åt. men att det skulle hända idag, inte en chans.. eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0