23 maj

sjukt irriterande att när jag hade åkt in till min frisör vid 12-tiden för att planera lite inför min frisyr till balen på torsdag, så var hon inte där utan hon hade blivit sjuk. och så hade hon försökt att få tag på mig men min mobil hade ingen täckning, av någon konstig anledning så hon hade inte kunnat komma fram till mig. så det var bara att sätta sig på första bästa bussen hem igen. ska dit imorgon efter skolan istället.

när jag kom hem så började jag plugga direkt och fick otroligt mycket gjort. så nu ska jag bara plugga lite inför en kompletering jag har till imorgon, sen är jag klar med allt i skolan. så jävla underbart!!!!!

ska antaligen iväg och träna lite senare med pappa, blir gymmet för min del isåfall och det skulle verkligen varit skönt att få svetta av sig lite. men får först och främst se hur långt jag hinner med pluggandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0