24 maj

"mycket" ni kommenterade...skoj. antar att ni inte vill att jag ska skriva då? men vet ni vad, nu struntar jag i det! hehe.

va nyss på ett litet möte hos min kära frisör som ska fixa håret på mig på torsdag, då det är bal. hon gjorde en test-upsättning och det kändes kanon bra. sen borstade hon ur mina fina lockar igen för att jag inte skulle gå och vänja mig vid sådan uppsättning för då skulle jag kanske tycka att det blev tråkigt på torsdag. haha hon är för söt hon. kändes iallafall superbra :)

kom nyss hem men ska iväg igen om någon timme. ska då möta upp min fina vän Sofie för en god måltid på haket och sedan avsluta i lite varm miljö och få en fin bränna ;) hehe.. hon ska även hjälpa mig lite med ett prov jag ska ha imorgon, var det tänkt iallafall. får väl se hur mycket plugg det kommer att bli.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0