30 maj

kom nyss hem från att ha varit och tränat & innan träningen så blev det en sväng på mamma för att köpa lite presenter till min bror som fyller år på onsdag. sjukt att det redan är juni då!!

fick iallafall världens bästa mejl från min lärare, som skrev att jag fick G på Finansiering & Kalkylerings kursen & jag blev så j*vla lycklig. ni förstår inte alltså! tack till fina Sofie som hjälpte mig att förstå lite och gjorde så att jag klarade provet som läraren hade tryckt in en massa kapitel i, så det var ett ganska så stort prov, men som gjorde att jag till slut faktiskt klarade kursen. ni som tycker att man kräver lite som blir överlycklig av bara ett G i en kurs, ni har inte minsta lilla aning om hur svår den kursen är. för helvete så svår den är!!!

så nu är jag så lycklig så & snart kommer simon hit och så ska vi äta en god måltid med mina föräldrar och min bror. mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0