danmark med bea

godmorgon alla söta läsare!

idag blir det som sagt skola för min del, för att ha en naturkunskapslektion. sen blir det raka vägen till att sola med bea och sen tar vi oss till knutpunkten för att ta båten över till helsingör. väl i helsingör så tar vi tåget till gilleleje (tror det stavas så?) som är en mysig by i danmark. där jag och bea ska spendera dagen med att sola och njuta av varandras närvaro och bara vara. blir restaurang på kvällen och kanske lite jacuzzi på kvällen, sen sover vi på ett hotell där över natten. sjukt mysig dag helt enkelt!

dessutom var det så längesen som jag och bea hittade på något själva, bara vi två! så det ska bli så himla mysigt och behöver lite bea-energi! :) sen har vi fredag att se fram emot också, riiiiiktigt mycket :D då väntas det ännu mer roliga saker med min lilla bea :D

Kommentarer
Postat av: B

<3

2011-05-11 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0