:D:D:D

då tackar jag för mig för idag och säger godnatt. blev inte plugg för 5 öre, men får ta igen det imorgon.. hjärnan är helt överbelastad för tillfället känns det som, så mycket tankar på en och samma gång och så många olika saker att hålla reda på. säger därför godnatt nu och hade tänkt sova otroligt skönt inatt :)

får se om jag stöter på en sötnos imorgon på bussen på morgonen imorgon igen, eller vad säger du nicole? hahahahahahahahaha...

okej måste berätta lite snabbt för er.. satte mig på en grön stadsbuss för att ta mig till skolan, bussen var i princip full förutom en plats (som jag iaf kunde se) och då satte jag mig givetvis där för hatar att stå upp i bussarna med tanke på hur chaufförerna kör när det är stressigt på morgonen. utan att riktigt tänka på vem jag skulle sitta bredvid så säger mannen som jag då satt mig bredvid att jag får en tidning av honom, sen börjar konversationen:

han- Hejsan, studerar du eller arbetar du?
jag- jag studerar
han- okej, jag ser det. jag kan se sånt.. (man bara okej?)
jag- hehe (litet sånt falskt skratt som man bara ger ifrån sig för man ej vet vad man ska svara riktigt och när man är lite chockad typ om man fått ett idiot svar/fråga)
han- du är väldigt snykkt (han skulle säga snygg men kunde typ ej uttala snygg så blev snykkt. hahah)

(i denna stund började jag känna att han kändes halv skum när han bara log och sa det med näshår utanför näsan)

jag-
hah okej, tack..
han- jag är faktiskt kirurg i Bosnien, så jag har bl.a läst psykologi, matte, marknadsföring osv

(för det första varför skulle jag vilja veta och för det andra vadå marknadsföring och psykologi för att bli kirurg och för det tredje varför berättar han om vilka ämnen han har läst om och för det fjärde VAD FAN HADE DET MED SAKEN OCH GÖRA? hahah)

jag-
okej, vad...ehm.. duktigt!!
han- hihihi (skrattade som en riktig tjej)..tack!

(Sen satt vi under tysta under en längre tid, för jag tog in hörlurarna i öronen igen.)

(sen efter ett tag så frågar han om vi ska byta tidning)

(han hade när jag steg på bussen gett mig en tidning han tyckte jag kunde titta i)

sen hände väl inte så  mycket mer förutom att han sa hejdå osv när han hoppade av.  haha detta låter kanske inte alls kul, men det var så jävla fult när man satt där. blev helt paff över alla frågor och allt han berättade. skrev givetvis inte ner exakt allt han sa eller frågade utan bara litet utdrag för ni skulle få en liten uppfattning. haha
tänk er en man från Bosnien, verka vara lite halvt efter, näshår utanför näsan och världens mesigaste röst så har ni den mannen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0