.

min dag började med att jag vaknade vid 1-tiden och då fick jag snabbt klä på mig och så traskade jag,amanda,martin och simon iväg till affären för att handla mat. tänkte vi.. men icke sa nicke så affären hade en stor fet skylt där det stod "1 maj är det stängt" .. mmmh, härligt tänkte vi att vi inte skulle få mat när vi var lite smått bakis och otroligt hungriga. men till vår stora fröjd så såg vi att pizzerian öppnade om 30 minuter så då väntade vi tills de öppnade och gick direkt in och åt sen. snacka om att det var gott att äta då.

gick sen hem till simon och jag hoppade direkt in i duschen, håret luktade inte speciellt gott från gårdagen. sen låg jag bara och gosade med min fina simon hela eftermiddagen framför tv och duntäcke, mysigt! blev hämtad av mina föräldrar vid 6-tiden och ska bara ta det extremt lugnt idag. bad mamma göra pannkakor så det ska hon göra nu, hehe ;)

hur mår ni? är ni bakis idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0