.

hejsan allihopa =) sitter nu i skolan och har precis haft lunch, någon taco-wannabe måltid typ.. väntar nu på att ha prov i finansiering & kalkylering vilket inte kommer gå bra då det ämnet är ett ämne som verkligen vill göra allt för att göra det jobbigt för huvudet. det är ett sjukt svårt ämne!

men nog om det nu. efter skolan blir det att åka hem och ta något smärtstillande då min mage gör så fruktansvärt ont. det jobbiga är att jag inte har någon typ av tablett med mig (syftar då på alvedon, panodil eller dylikt för er som inte förstår) och det är ganska så jobbigt eftersom min mage typ skriker att den har ont. haha :( usch. min roliga vecka denna veckan, så det är väl därför. så nu fick ni reda på det också, trevligt va? :D

ikväll blir det att träna och att hjälpa min gammelmormor med ett par saker sedan blir det väl antagligen lite plugg också, som alltid nu för tiden känns det som. (får dock se hur mkt jag kommer göra idag)
har ni några tips på vad man kan göra för att få bort sin smärta i magen om man inte har tillgång till tabletter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0