.

godmorgon på er alla söta :) detta är ett tidsinställt inlägg, så ni vet :) nu är det iallafall planerat att jag ska ha gått upp, men om jag känner mig själv så har jag antaligen snoozat och ligger fortfarande och sover som en stock (sover väldigt djupt alltså). ska väl ta tag i mig själv och gå upp snart. äta lite frukost och klä på sig lite kläder & göra sig redo för en biltur ner till tyskland med familjen. in till border shop och handla lite gotte inför studenten och allt som kommer att hända härnäst. tror inte att vi kommer att vara hemma alltför sent idag, utan på eftermiddagen/tidig kväll någon gång. jag vet faktiskt inte riktigt hur lång tid det tar att åka dit. vad kan det ta? 2-3 timmar kanske? eller är det för lite? haha, jag har faktiskt inte en aning, men det ska nog gå bra! tycker bara det är mysigt att åka bil, kan åka i timmar och tycka att det är sjukt mysigt. med en kudde, ett täcke/filt och go musik i öronen så går det mesta sin väg! :)

vad har ni för planer för er lördag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0