.

sitter nu i skolan och har precis gjort ett prov i marknadsföring, gick bra får jag hoppas! har lunch nu snart och sen har jag 2 lektioner till efter lunch. sen tar jag helg :D underbart! blir att gå ner i stan efter skolan med bea, först följa med henne till sin frisör för hon ska göra sig fin. sen ska jag till banken och göra lite ärenden, sen ska jag följa med bea när hon ska handla lite saker och sen tror jag att jag tänker unna mig en go solning, hade inte suttit helt fel? sen blir det raka vägen hem för att börja packa lite inför imorgon. (imorgon kommer bli galet roligt)

förhoppningsvis kommer min fina simon till mig en liten sväng senare ikväll, men sen åker han hem igen så blir ingen sovis.

men fan vad jag längtar till imorgon :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0