.

godmorgon på er alla söta läsare :)
vaknade pigg som bara den när klockan ringde halv 7, helt chockerande faktiskt men såklart väldigt skönt. jag steg upp (såklart) och tog på mig kläder och fixade till mig lite sen tog jag bussen till skolan. vräkte ner regn, vilket jag inte tycker om! kom iallafall fram till skolan och hade 1 lektion i naturkunskap och sen den andra lektionen så var det de som hade missat eller har omprov i ett ämne som skulle göra prov där och jag har redan klarat de proven så sitter här och väntar på lite sällskap till matan, är såå hungrig nu.

klockan halv 1 har jag mitt första lilla "möte" idag vilket ska bli sjukt roligt! Sen klockan halv 3 har jag ett annat litet möte, som jag är lite mer nervös inför, speciellt hur jag ska hitta dit. bra att jag inte ens vet hur jag hittar dit.. känns ju lovande. men det löser sig väl, som jag alltid brukar tänka. håll tummarna för mig, speciellt inför det 2:a mötet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0