:)

möte nr 1 gick superbra & det kommer att hända någonting väldigt roligt för mig på torsdag eftermiddag :) möte nr 2 blev inte av idag utan blir imorgon istället. fan, jag som bara ville haft det gjort. men ja får hoppas det går bra imorgon istället !

nu ska jag snart iväg på födelsedagskalas till min gammelmormor, eller till min pappasmormor som jag och min bror kallat henne under hela vår uppväxt. hon blir 89 år idag (tror jag) så hon ska bli firad med presenter och god mat som vi köper med oss till henne. smörgåstårta, mums! =) man börjar verkligen märka av att hon börjar bli gammal nu, eftersom hon under hela min uppväxt varit så himla pigg och alert. tråkigt, men tyvärr blir det ju så att åren går och man orkar mindre och mindre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0