.

jag har ett litet "problem" som jag har haft under många år nu.. och det är kramp. fattar ni hur jobbigt det är? får kramp var och varannan dag i tårna och får sen även i ben och t.o.m fingarna. det är helt sjukt. asså hatar det! får det alltid i tårna när jag t.ex. fryser eller precis har badat osv. så somrarna är inte speciellt roliga för mina små stackars tår. har ni något tips ni kan komma med som kan bota detta eller minska det åtminstonde? om ni vet att det är bra att äta något speciellt eller dricka något speciellt tillexempel, för det är minst sagt frustrerande. har testat tabletter som heter magnesium som funkar sådär. dock otroligt äckliga!
kan vakna mitt i natten och ha kramp i hela benet, menar då från ankeln upp till låret, och jag lovar er att ni som ej har upplevt detta vill INTE uppleva det. för helvete vad ont det gör. och det håller i sig till dagen efter, då det känns som om att man har världens träningsvärk på stället man fick kramp på.

usch :/ säkert ärvt det av min pappa som också har en tendens till att få kramper lite här och där. varför fick jag ärva det av honom och inte hans lätt-att-bli-brun-hy utan fick mammas jäkla bränn-dig-hy, medan min bror fick tvärtom, lätt att bli as brun och aldrig kramp....tack!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0