.

sitter hemma hos simon nu från att ha varit ute och ätit. det blev Big Buddah och båda tog jätteräkor i ngn lite halvstark sås och jag tog ris medan han tog stekta nudlar. mums! vi ska snart iväg och köra hem till marcus där även malin är. blir en mysig kväll med lite spel och snack och lite såna saker. skönt att inte gå ut ikväll, vilket jag knappt gör längre. faktiskt skönt att ha mysiga hemmakvällar också. dock kommer det snart bli lite ändring på det med tanke på studentveckorna, balen osv. men det gillas ;)

imorgon blir det min första jobb dag på nya jobbet och är lite nervös om jag ska vara ärlig. hoppas jag inte gör bort mig allt för mycket ;) haha. nä får hoppas att det går bra!

simon sitter och spelar lite gitarr nu, mysigt! så ska gå och pussa lite på honom nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0