.

hejsvejs på er :) hemma nu igen från min första arbetsdag. gick ju bättre än jag trott? fan vad skönt! fick stå lite i kassan, servera, plocka av bord, lite diskande osv. har nu provanställningstid på 6 månader, perfekt ju? innebär att jag har det jobbet i 6 månader iallafall och kan liksom inte bli av med det. så har det säkrat under de månaderna kan man säga :)

blev hämtad av mina fina föräldrar och så fick jag god mat serverad av dem när jag kom hem. riktigt skönt :) så det första jag gjorde var att ta en lång och skön dusch sen åt jag lite gott då som sagt. nu ligger jag nerbäddad i min säng och njuter till fullo. hade dock kunnat önska mig lite gosigt sällskap, men icke! får bli imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0