!!!!

nu är det såhär att jag tycker att ni är riktigt tråkiga som aldrig kommenterar, när jag vet att det faktiskt är ett antal som läser min blogg varje dag.. därför hade jag tänkt mig att ni ska komma med idéer här och nu vad ni vill att jag ska skriva om. skriver ni inget, nä tyvärr då kommer ni inte ha mycket att läsa :) så upp till er nu. några exempel på vad ni kanske vill att jag ska skriva mer om:

  • kläder
  • vilka krämer jag använder? (vrf det nu skulle vara roligt att veta..)
  • mer om mig och simon
  • mer om träning
  • mer bilder på mina dagar
  • mer vardag
  • tips om allt möjligt (då får ni säga något specifikt)
  • helt andra saker än förslagen jag har nämnt nu..

upp till er nu om ni vill att jag ska fortsätta att uppdatera. kom med förslag för tusan!


gammal bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

kläder, vad du använer för smink och andra tips ;) allt möjligt my friend! du är så duktig och du är en av mina närmsta vänner, gissa vem de är? ;)

2011-05-24 @ 13:36:40
Postat av: amanda

Mer foton på dina outfits och vad du gör :D pussssss

2011-05-24 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0