.

nu har man fått reda på bordsplaceringen, men jag förstår den inte ändå.. haha antingen så är jag väldigt trög eller så har dem skrivit så man ska tycka att man är trög? sjukt förvirrande iallafall så får helt enkelt vänta och se hur allt blir imorgon :) blir säkert kanonbra!

tänkte gå och lägga mig nu snart, så man har mycket krafter till imorgon. ska vara hos frisören klockan 12 & få mitt hår fixat sen blir det raka vägen hem till min fina vän bea med andra fina vänner. klockan 16.00 så ska alla samlas vid Dunkers för att visa upp oss. haha låter fult när man säger så, men det är ju sant? sen tar alla sig till sundspärlan och har (förhoppningsvis) en otrolig kväll.

som ni kanske förstår så kommer jag inte skriva något i min blogg imorgon, men lovar er en massa bilder och härligt bloggande åter igen på fredag.


så söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0