.

hej fina läsare!

förlåt för dålig uppdatering,  men har jobbat hela helgen så jag hoppas ni har lite förståelse för det. är iallafall hemma nu och sitter gosigt i en stor och skön soffa i vardagsrummet och tittar lite på tv med mamma och pappa. när jag kom hem från jobbet idag, cirka 18.30 så stod pappa och grillade och så blev det en god middag med familjen. gav mamma rosor och en trisslott idag eftersom det är morsdag & det var faktiskt lite vinst på den lotten, så ganska bra valt där av mig tycker jag ;)

ja vad ska jag mer berätta? hade en supermysig kväll med simon igår, han kom och hämtade mig när jag hoppat av bussen från jobb och så åkte vi och handlade supergod mat och lite annat gotte och hyrde 3 filmer, men såg bara en av dem haha. vi såg "Life as we know it" och tycker den var bra, en riktigt sån typisk amerikansk film där man redan innan vet hur allt ska sluta, men ändå är de så himla mysiga. somnade bättre än bäst igår kväll tätt intill min finaste.

imorse ringde klockan vid 10.00 och då fick jag direkt gå upp och klä på mig, sen åt jag och simon nyköpta frallor och sen skjutsade han mig till jobbet, som förövrigt tar 35 min med bil, så det är faktiskt en ganska bra bit. väldigt snällt och uppskattat av mig iallafall. jobbade sedan till ca. 17.00 och tog bussen hem direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0