fredagen den 13:onde




nu ska jag ha gått upp och hoppas jag har gjort det också. klockan ska vara 06.00 när jag ska upp, men vet hur seg jag brukar vara så det behöver inte bli så som jag hade tänkt mig. så om de blir som planerat så har jag stigit upp från sängen och packat det sista som behövs för dagen och natten och morgondagen. spännande! ska väl antagligen äta en god frukost och fixa till mig litegrann. runt 8-tiden så hoppar jag in i bilen med mamma för att ta oss till någon statioil eller liknande för att inhandla lite mat till mig. och cirka klockan 8.45 ska jag befinna mig på knutpunkten för att möta upp bea, sen blir det en resa med henne på cirka 3 timmar. för er skull har jag ordnat fler tidsinställda inlägg så ni har lite koll på hur min dag blir, så att ni inte behöver undra menar jag. skriver då såklart hur jag tror att det kommer vara då, för med mig och bea i farten så vet man aldrig hur saker och ting slutar ;) håller tummarna för att vädret inte sviker oss idag.

ps. idag är det fredagen den 13onde, känns ju lovande?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0