home again

äntligen hemma efter att ha varit iväg och tränat. jag var ju som sagt as taggad innan på att träna, men när jag satt i bilen påväg till träningen så slumra jag till ett flertal gånger, bra där ja! tog mig iallafall till gymmet och körde powerwalk på löpbanden i 1 timme med ganska hög lutning, så jag känner mig nöjd. efter att jag var klar så blev det en god smoothie i baren som dom har där, sjukt gott efter faktiskt! :)

har sen jag kom hem, suttit och laddat ner lite låtar, ska bara försöka få in dem i min ipod nu. bara jag som har stora problem med att fatta allt med iTunes osv? lika stora beskymmer alltid oavsett om den gäller min kära iphone eller ipod.. varför ska det vara så komplicerat? var mycket lättare för några år sen när man hade sin gamla sony ericsson när man skulle lägga in låtar. då la man bara in dom i en mapp så var dom helt plötsligt i mobilen. nu däremot så måste man synkronisera (stavning?) och har man otur så blir det inte bara så att låtarna inte kommer in utan det kan även hända att man förlorar allt på mobilen.. usch! haha är så oteknisk av mig.
men ska iallafall försöka få in mina låtar jag har laddat ner i min kära ipod till träningen och även till när jag och bea ska iväg nästa vecka. hehe :D lär behövas då!

men ska inte tråka ut er med hur jobbigt jag tycker allt är med itunes, ville bara säga det ändå ;)

måste försöka lite nu, sen blir det snart sängen då jag är trött som bara den!!!  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0