my dag

godmorgon på er!
sovit gott inatt? det har jag gjort iallafall, lite för gott då jag råkat försova mig lite. har en del helt sjuka drömmar också för den delen. haha! jaha, vad händer för er idag då? själv ska jag nu snart ta mig till skolan för att i princip plugga finansiering & kalkylering hela dagen, låter väl roligt? har prov i det i eftermiddag nämligen.

kl 15.15 ska jag befinna mig hos en frisör för att göra en ganska så stor förändring. så nu vet ni det och behöver inte undra över det längre ;) hehe undra vad det kan vara? jag längtar iallafall och håller tummarna för att det ska bli bra! :D wie

regnigt och tråkigt väder ute, sjukt trisst och man blir typ helt deprimerad, det är trots allt den 19 maj? vart är solen liksom?

prick en vecka till balen idag! och då får vi ju verkligen hoppas att vädergudarna är på bättre humör så vi får strålande sol och fint väder =)

nej, måste gå nu. men ni får ha en underbar dag så hörs vi lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0