mysig dag i göteborg



precis som jag lovade i tidigare inlägg så har jag ordnat lite inlägg i förväg för er skull, hoppas ni tycker om det! just nu så har jag och bea antagligen kommit fram till göteborg! .. det var hit den "hemliga resan nr 2" var. dagen ska bestå av shopping i mängder, njua av god mat och dryck och mot kvällen ska vi ta reda på om göteborgarna är galna när det gäller utgångar. vi ska nämligen ta oss en runda i göteborg och se vad deras uteliv erbjuder. sen när ni känner oss nöjda så beger vi oss tillbaka till hotellet och sover där.

men nu är klockan som sagt 12 och vi ska enligt planeringen ha kommit fram nu. håller tummarna att vädret är fint nu så att man kan njuta ordentligt av att gå utomhus och sen njuta av massa shopping. dessutom om det är fint väder så kommer vi utan minsta tvivel sätta oss på något mysigt fik och njuta! så får verkligen hoppas att vädret inte sviker oss.

har ingen dator med mig så blir inga foton idag, utan de kommer imorgon. dessutom så kommer jag inte kunna skriva nya inlägg här, utan ni får nöja er med mina tidsinställda :) hoppas det går bra?!

vad har ni för er en fredag som denna? fredagen den 13onde dessutom! spoooooooky...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0