så nu vet ni det..

är så trött på helsingborg, lilla staden där alla tror sig veta allt om alla och där människorna inte har något bättre för sig än att snacka skit om andra bakom ryggen. hur orkar ni? har ni absolut inget bättre än det så kan ni väl lika bra hålla tyst? blir så trött på sånt här. är så sugen på att bara dra härifrån, oavsett om det hade gällt 1 vecka eller 1 år. känner att jag behöver komma härifrån.

därför ska det bli så skönt att jag och bea ska iväg i veckan som kommer. det ska bli så skönt att slippa vissa personer och framförallt slippa helsingborg. fan vad skönt det ska bli!
när jag har tagit studenten så måste jag ifrån helsingborg lite. jag måste spara ihop lite pengar och bara ut och resa, om jag så ska göra det själv (vilket aldrig kommer hända). jag behöver lite omväxling på miljön och på människor.

ni får inte ta detta fel, det finns många personer i lilla helsingborg som jag inte skulle vilja byta ut mot någonting i världen. men det finns en hel del otroligt falska och dryga personer här också & det är dem jag syftar på att jag gärna hade sluppit. vissa är så patetiska så det är löjligt. inga namn nämnda, inga namn glömda!

jag vet att jag kanske har låtit lite negativ den sista tiden och att jag kanske har betett mig lite negativt den sista tiden, men jag lovar er att det har sina anledningar. jag mår faktiskt inte bra. skriver inte detta för att ni på något sätt ska tycka synd om mig och att jag ska få medlidande, verkligen inte!! utan jag skriver detta för att ni kanske på så sätt kan få lite förståelse för hur jag är. jag tänker inte berätta vad det är som tynger mig, men det är ett antal olika anledningar. mycket som känns jobbigt just nu & av massa olika anledningar. saker som hänt osv. men ingenting som sagt som jag kommer att dela med mig av här. men vill bara att ni ska ha lite förståelse varför jag kanske verkar lite nere,sur eller tråkig helt enkelt. förlåt för det isåfall!

det är väl en av anledningarna också till att jag vill utomlands och komma bort från allt en liten stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0