snart är denna dagen slut

då börjar dagen lida mot sitt slut.. sa precis hejdå till min finaste simon som skulle upp tidigt imorgon för att jobba. har haft världens mysigaste dag, som har bestått av sol, underbart god mat & dryck och mycket skratt och även en del gos såhär på kvällen. tack alla ni söta som har gratulerat mig under hela dagen, ni är så goa! kommer somna gott inatt ska ni veta.

måste packa min lilla väska nu ikväll, för ska ha med den till skolan imorgon eftersom jag och bea ska typ direkt efter skolan till knutan för att ta båt och tåg och lite sånt smått och gott! fy vad mysigt det kommer att bli imorgon. lovar att ta en massa foto & får hoppas att bea kommer att ställa upp på en hel del foton också, hon kan vara lite blyg på den fronten ibland, hehe. 

kommer inte blogga imorgon om det inte skulle vara så att jag får för mig att göra något tidsinställd inlägg eller så..för har inte tillgång till dator på hela dagen imorgon, men stå ut så får ni se en massa härliga bilder på onsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0